Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bram Hulst - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bram Hulst - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

31 December 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Dag lieve mensen,

Zonder veel tijd om weer een fatsoenlijk berichtje te schrijven wilde ik langs deze weg toch even iedereen een erg goed nieuwjaar wensen. Ik ben terug van Uruguay in Buenos Aires, hier nieuwjaar aan het vieren met vrienden van school en een aantal die ik heb leren kennen tijdens het reizen. Ik heb echt een top-tijd gehad in Uruguay maar die verhalen volgen nog. Hier hebben we een aantal feestjes opgelijnd dus wordt allemaal prachtig! Als ik weer nuchter ben gaan we op zoek naar een nieuwe bus, nieuw hostal en nieuw avontuur! Jullie horen wel weer van me. Voor nu iedereen het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar, voor jullie al begonnen, wij gaan zo aan tafel en hebben nog uurtje of 2. Voor wie van toepassing het beste met de blok, op het moment niet echt jaloers maar als de ski begonnen is zal ik er nog eens over denken.

xoxo Bram

  • 01 Januari 2009 - 05:51

    HvW:

    Thanks ouwe! Damn ik krijg Peeters niet van mn kamer... die is hier knockie aan t gaan en ik krijg m niet de trap af... het leven (en Peeters) zijn verdomd zwaar... ik ga mn bank op zoeken, feest lekker daar, hou je taai... neeéé, zonder grappen, Peeters over zn nek godver°°°

  • 01 Januari 2009 - 05:52

    HvW:

    Thanks ouwe! Damn ik krijg Peeters niet van mn kamer... die is hier knockie aan t gaan en ik krijg m niet de trap af... het leven (en Peeters) zijn verdomd zwaar... ik ga mn bank op zoeken, feest lekker daar, hou je taai... neeéé, zonder grappen, Peeters over zn nek godver°°°

  • 01 Januari 2009 - 09:52

    Miriam:

    Hi Bram , ook voor jou een heel gelukkig nieuwjaar, met nog meer spannende en "voor het geluk geboren" momenten

  • 01 Januari 2009 - 12:30

    De Blommen:

    Beste Bram,

    De allerbeste wensen voor 2009 en een goede voortzetting van de reis.
    Tot zover amuseer jij je prima.

    Groeten de Blomme

  • 01 Januari 2009 - 13:22

    Steven:

    hey bramme bij deze ook gelukkig 2009, geniet ervan ginder

  • 01 Januari 2009 - 13:52

    Chris:

    Ook een heel gelukkig en mooi 2009. Ik hoop dat je alle nieuwe indrukken kunt opslaan op je "harde schijf" en dat het niet teveel wordt allemaal.

  • 01 Januari 2009 - 18:49

    Madelon:

    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

    dikke kus mad

  • 01 Januari 2009 - 19:47

    Nicolle:

    Hé Bram! Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar, ga er van uit dat dit natuurlijk goed gevierd is. 2009 kan voor jou nu al niet meer stuk waarschijnlijk! Veel plezier met de verdere reis, ben benieuwd naar de komende verhalen.
    KUS Nic

  • 02 Januari 2009 - 08:00

    Mama's AA:

    Hi Brammetje,
    Ook voor jou een heel gelukkig en gezond 2009.
    Dat je maar heel veel mooie natuurschoon(en) tegen mag komen.!!!!!!!
    Wij wachten vol spanning op het volgende verhaal.

  • 02 Januari 2009 - 13:44

    Mama AA :

    Hola Bram,

    Als eerste een heel super 2009. Dat zal verder wel geen probleem zijn voor je, zoals wij jou verhalen hier een beetje kunnen volgen.
    Geniet van de vrijheid.

    Mama Monique

  • 02 Januari 2009 - 17:07

    Marijke:

    Hoi hoi Bram,

    goed en gezond 2009. Goede reis verder.

    Gr Marijke

  • 05 Januari 2009 - 13:44

    Hesje:

    Heyyy

    Jij ook een fijn en gelukkig nieuwjaar!!
    Ik hoor al jij hebt het veel te goed daar!
    Ik ben net weer begonnen vandaag met stage, ben vorige week maar 1 dag geweest. verder eigenlijk niks speciaals :( heb je al wat leuke fotos?
    Kus

  • 05 Januari 2009 - 13:48

    Je Oom:

    Natuurlijk ook een geweldig goed 2009 toegewenst en dat alles maar gaan zoals je gehoopt, gepland en gewenst hebt.
    Groeten Jan

  • 06 Januari 2009 - 10:24

    "tante" Mien:

    Wat leuk weer wat van je te lezen. Een heel goed jaar gewenst. Mooi dat alles gaat zo als je gewenst had! Liefs.

  • 07 Januari 2009 - 22:52

    Marijke En Hein:

    We hebben gemerkt dat veel van onze goede wensen niet echt iets uithalen en krijgen nu te horen dat onze vrienden/familie etc liever kadobonnen hebben. Daar beginnen we niet aan dus voor jou toch maar weer de allerbeste wensen voor je jaar on the run

  • 08 Januari 2009 - 07:29

    Rens:

    ook een heel goed niet meer stuk te krijgen 2009, geniet ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Bram is de weg kwijt...

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

I'm back baby!

03 Augustus 2009

4 weken 5 vluchten 6 landen

26 Juni 2009

Sweet as ey

16 Mei 2009

Ik hou van de stad

25 April 2009

Teken van leven
Bram

Bram is de weg kwijt...

Actief sinds 17 Okt. 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 17077

Voorgaande reizen:

14 November 2008 - 19 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: